Ben & Jerrys "peanut butter cookie dough"

Mmmmm, är så sugen på glass! Lyssna på den här...

Det är kakbitar i chokladöverdraget som krispar, och där under brottas en vaniljglass med både kakdeg och duktiga mängder jordnötssmör (även om det är lite svårt att hitta degen). PBCD är inte stor, men shit i lådan vad den är både mättande och beroendeframkallande! Och god, som sagt. Det här kan vara precis vad Sverige behöver efter en lång och kall vinter. Dessutom är förpackningen skitsnygg, och då gör det inget att vi får punga ut med 26 kronor för den här kaloribomben.

Glassmannens betyg: 5/5
Glasspanelens betyg: 5, 5, 5
Allmänhetens betyg:

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (6 votes, average: 5 out of 5)
(glasskoll.se)

Ben & Jerry's Peanut Butter Cookie Dough - Glasskoll.se Photo by Glassmannen



JAG MÅSTE HA!!!

Tänk att jobba med att prova glass... det skulle nog vara mitt drömjobb.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha,det är mitt drömjobb med men sen fick jag en vision om hur det skulle gå. Skulle få leva som en ermit i skogen. Aldrig ha besvär med rånare eller djur på gården för fislukten skulle ligga tät, som skräckfilmsdimma, runt huset dygnet runt, året runt, every day, every hour :)

2010-03-06 @ 08:46:41
URL: http://systervalcross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0