Bloggfest

Vad hände egentligen?
Idag blev SysterValcross och jag inbjudna på BloggFest. Vad gör man på en sån? Minglar och snackar bloggar? Om nån frågar mig vad min blogg handlar om så vetitusan vad jag svarar: "jag vet inte"?.
Jag har ju ingen sån där blogg där man har bestämt sig för att mest bara skriva om en enda sak. Det är ju verkligen inte en modeblogg (dagens outfit och sånt crap) eller nåt sånt.
Hm, äh, det blir nog bra.
Att prata och vara allmänt öppna och snurriga bland folk är ju inget vi brukar ha problem med.

Måste kanske inhandla någon ny outfit tills dess och blogga lite om den...

OK, VILL HA!



Jacka: Dark från ACNE

Jeans: Ten Blue från ACNE




Skor: Asteria 1 från ACNE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0