En kväll av dålig musik

... måste kompenseras med lite bra.

Var hos systervalcross och åt lite pastasås innehållandes vegetariskt bacon. Mycket spännande upplevelse. Vi har spekulerat länge i hur det skulle smaka, vilken konsistens det skulle ha.. osv.
Smak: falukorv! Konsistens: skivad leverpastej. Utseende: skiva av en kycklingfilé.
Och var faktiskt helt ok i pastasås! (Dock hade jag lite konstig eftersmak i munnen ett bra tag efter inmundigandet av måltiden)

Lite senare kom Wall-E och då började musikvalet (jag stod tyvärr för det mesta) spåra ur. På nåt vis så hade jag I'm raving - Scooter på hjärnan hela dagen idag, sen fastnade I'm free like a flying deamon - E-type på hjärnan efter att valcross trodde att det var den jag sjöng på. Självklart blev det youtube. Och också 666 med Supadupafly och den där "mirror mirror on the wall, tell me what I'm looking for..". Och prat om gamla skivor typ Trance Dance och Happy rave 4. Och nej, det är ingen tid jag är stolt över.

Nu har jag precis kollat på Mauro och Pluras kök och lyssnat på bra låtar.

I morgon blir det Calidus http://www.myspace.com/calidusmusic på Kulturkammarn. Det är inte skit!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0