Fear and loathing in Las Vegas

Har haft en riktigt skön och lugn myshelg. Eller.. har varit lite uttråkad också som jag alltid är på helgerna när jag har bestämt mig för att vara duktig, det liksom spritter ju i dansbenen. Igår var jag bara hemma och städade, diskade och tvättade. Kul jul! Tog iof en ganska lång och skön promenad i vårsolen också.
Idag blir det jag och Yukl och en massa andra HRM-snubbar. Mycket läsning och lite skrivande också. Sen om jag blir klar i någorlunda bra tid så hoppas jag på lite Fear and loathing in Las Vegas-kollande med "familjen" ikväll :)

Nu är det bara 4 dagar kvar tills på torsdag och tiden för förändringen.. spännande!! :D


http://wedonetwork.co.uk/wedotech/wp-content/uploads/2009/11/FearAndLoathing004.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0