Hemtenta HRM it is.

Jahopp. Dags att ta tag i lite mer pluggande nu. Haft mat- och umgängesuppehåll sen nio. Har suttit hela dagen och gårdagen med denna tenta i HRM som ska vara inne i morgon. Jag är trött, tröttare, tröttast eftersom jag inte kan somna förrän ganska sent och går upp halv sex. Har sovit 16 timmar sen i fredags har jag precis räknat ut. Om man skulle sova som man borde (8 timmar per natt) så skulle jag sovit 32 timmar. Alltså dubbelt så mycket. Hm. No goooood.
För att försöka hålla mig pigg har jag idag druckit oändliga koppar kaffe. Har nog aldrig druckit såhär mycket kaffe faktiskt. Coffee is my drug is my medicine, stay with me honey, stay with me honey, stay with me!

I fredags så var det releaseparty för Nifters skiva Zalcatore Caine incorporated, som är grymt bra!
Köp den på cdon (from 2/4)
http://cdon.se/musik/nifters/zalvatore_caine_incorporated-7793584
Eller redan nu som download
http://downloads.cdon.com/index.phtml?action=search&search_terms=nifters



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0