Egenskaper

Funderar på mina egenskaper. Tycker att sånt är väldigt kul, det kan ju vara därför jag jobbar med bland annat CV-granskning!
Jag ändrar mig dag för dag, men mina för dagen är:
Orädd/nyfiken
Förtroendeingivande
Alltid väldigt glad och energirik
Dessa egenskaper ligger på top 20 hos arbetsgivare (från hösten 2009):

1. strukturerad

2. stresstålig

3. självgående

4. prestigelös

5. positiv

6. utåtriktad

7. serviceminded

8. ansvarstagande

9. flexibel

10. noggrann

11. glad

12. driven

13. öppen

14. ambitiös

15. initiativtagande

16. självständig

17. ordningsam

18. ödmjuk

19. kvalitetsmedveten

20. organiserad

Källa: Jobb24/Saplo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0