Sex and the city 2

Åh, jag bara älskar. Bästa SysterValcross och jag har haft en bra fredagskväll på bion.
Förstår inte varför alla snackar om att den här inte var nåt bra?! Jag satt och garvade mest hela tiden.
Och vi hade massor att prata om, som man inte kan göra på bion då, men det hände ju massa saker!
Jag tycker det är härligt när nåt man följt så länge fortfarande är bra, speciellt nu när jag sett boxen 29 gånger och första filmen några gånger den med.
ME LIKE ME LOVE!

 

Annars känner jag för övrigt för detta Carrie-citat:

As we drive along this road called life, occasionally a gal will find herself a little lost. And when that happens, I guess she has to let go of the coulda, shoulda, woulda, buckle up and just keep going.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0