Sri Lanka - snart kommer jag! (hoppas jag)

Just nu gör jag allt förutom det jag skulle göra. Men fick bli en paus efter denna stressiga dag, ska snart fortsätta med mina bestyr.

Småkollar på tv-apparaten samtidigt som jag kollar flygresor till Sri Lanka. Som ni kanske såg i förra inlägget så drömde jag ju att jag hade en mysig ko. Och.. Tänk att bo på en bondgård med hästar och några kossor och ha en amazon. Det vore nåt. Eller?
Nu är det iaf bonde söker fru och inte en enda het bonde. Jägarns skit och attans bananer!


Drömmer om Sri Lanka också! Bästa Minna bor där med sin karl och nu hoppas jag att kunna åka och hälsa på henne i sommar. Would be very very nice. Hon har ju tjatat på mig i några år nu så känner att det är dags! Sol, surf (försöka kan man ju, eller kolla på minna..), safari och god mat. Jag känner't.




Minna och Samans place :) http://thesurfnsun.com/



Minna



Fiiiint!

JAG VILL VILL VILL!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill med!!!!!

2010-05-03 @ 22:24:17
URL: http://systervalcross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0