Ja, jag kollar på bönderna

Programmet som jag alltid ogillat ganska mycket satte sig förra året och nu har jag visst börjat kolla i år igen.
Bonde söker fru är det jag snackar om.
Tusan att vi inte fick följa han Magnus från Jämtland (Mattmar) och nästan mina hemtrakter (Järpen).

Det känns också lite jobbigt att jag kollar på det programmet och samtidigt önskar att jag var riktigt kär, och hade någon som var riktigt kär i mig. Jag vill ha ren jäkla kärlek, enkel och okomplicerad sådan.
Finns det?

Nu ska jag lägga mig i soffan igen och kolla in Berg flyttar in och sen Välkommen åter. TV4-kväll it is. Välkommen åter och I Anneli på svt är mina humorfavoriter nu.
Hoppas på mindre hosta i morgon och tackar John Daniel för hostmeducinen!


Jag bara älskar Mona (Sissela Kyle) i informationen. Petra Mede är också fantastisk med all sin sarkasm. Och Josefin.. och... jag gillar allt och alla i programmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0