Jag är en sjukling

Buh, jag hatar att vara sjuk. Har legat och hostat precis hela natten (och flera dagar innan), somnade först vid sex i morse. Stackars mina grannar som måste ha hört mina hostningar natten lång. Det här med pappersväggar är inte top notch.

Igår kväll blev jag bjuden på champinjonsoppa och tortellini hos Hella och Walle. Adventsmys it was, äntligen på riktigt igen eftersom både desperate och cougar town har börjat igen. Yeay!
Vi hade en ganska lång diskussion huruvida Carlos var utbytt. Jag var helt säker på att det inte var han, jag hade fel. Han hade bara rakat av sig skägget och såg 15 år yngre ut. Jag hatar att ha fel.

Nu ska jag fortsätta dricka mängder med te och försöka sova lite till.
Tips om bra filmer/serier önskas!

Kommentarer
Postat av: Johan

Hela säsong 10 av Entourage: http://www.comewatchme.com/?s=entourage



Stark avslutning utlovas.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0