Längtar efter vintern

Det gör jag faktiskt! Hoppas det blir en fin snöig vinter igen.
Det kan vara så att jag längtar efter att bara få ta på mig en massa vinterkläder också. Kanske speciellt min nya vinterjacka som jag kan ha stått och provat ikväll... Kanske.

Men. Nu vill jag ha en riktigt grön toppluva/mössa! Inte ljus, inte mörk, utan bara grön. Gräsgrön eller regnskogsgrön eller vad man nu vill kalla färgen. Min favoritfärg är det.
Om det är någon som hittar nån sån så säg till mig för bövelen!

Jag har för övrigt tillbringat vansinnigt många timmar framför tradera ikväll/inatt. Livsfarligt! Jag har också råkat inviga systervalcross i den världen. Ojoj!
Nu ska jag ta mig lite cocillana och hoppas på att kunna sova utan att hosta ihjäl mig.
Tack och god natt.

Ungefär sånhär grönfärg menar jag (men ändå inte riktigt, svårt att hitta en bild).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0