SPA!

Idag är det äntligen fredag. Det är lite körigt just nu så har längtat efter den här dagen, för i helgen ska jag inte tänka på varken jobb eller skola, utan bara ta det riktigt lugnt!
Åker till hufvudstaden idag, ska spendera tid med min fina vän Anya (grisen) och i morgon blir det SPA med mina gamla gymnasiekompisar. 10 år sen vi började gymnasiet, galet. Så vi ska iaf sammanstråla och mysa massor!
Innan detta ska jag bara försöka klara av min statistiktenta som jag har i eftermiddag. Wish me luck!!


Mitt finfina nya halsband från Sinners & Saviours. Stackars stackars lilla undulat.. ;)



Hittade en ny acne-jacka i Elle. VILL HA!!

Kommentarer
Postat av: julian

Hahah, sötnöt. Jag tror inte att saltgurka är farligt för blodtrycket. Fast iof så tror jag ju inte att saltgurka är farligt för något, det är ju bara gott :)

Med risk för att låta som ett smartass så tror jag inte att det är en undulat, dom har ju trubbig näbb. Däremot kan det alla gånger vara en kanariefågel :)

2010-10-01 @ 17:34:09
URL: http://systervalcross.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha..Ja stackars.. ;)

2010-10-10 @ 08:19:00
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0