Test av sömntablett

Så, nu tog jag min första sömntablett (Propavan) ever för tio minuter sen. Man ska ta den 30-60 minuter innan sänggående. Spännande! Hoppas på en natt med lång och djup sömn. Har sovit väldans dåligt dom senaste månaderna (året?), och speciellt senaste veckan då jag haft en sjujäkla hosta. Vore väldigt gött om dom funkade! 

Det står såhär om medicinen: Propavan verkar genom att dämpa aktiviteten i hjärnan vilket ger en lugnande effekt. Verkningen ligger i hela natten och Propavan ger en lugnare sömn utan uppvaknanden under natten. Efter 8 timmar ska effekten släppa. (http://dinamediciner.se/mediciner/propavan)
Det verkar ju vara precis vad jag behöver, så mycket som det alltid snurrar i min hjärna...
I vissa recensioner av den så står det dock att man kan få myrkryp i kroppen och att den somnar men inte huvudet. Hoppas inte på det! Min kropp är ju redan trött, det är huvet som måste kopplas bort lite.

I morgon är det dags för efterrättsklubb igen med tjejerna! Undrar vad lilla Fia ska bjuda på den här gången. Kommer den slå den medeltida fruktkakan månne?

Ett rött öga (blev dock lite halväckligt med hipstamaticappen)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du får sova nu, sömnlöshet är ett jävla gissel..var försiktig dock, aslätt att bli beroende av sömntabletter.. =S

Armbandet är 5,7 cm i diametern, går oxå att thighta till lite. Alla smycken jag gör just nu är dock till Female art&Tattoo mässan. Sätter ut det jag har kvar efter den, måste ju ha med mig ett litet lager dit, och jag massproducerar ju inte direkt.. ;) Ha det bra =) !

2010-10-10 @ 08:24:35
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0