En riktig gaaaah-dag!

Idag har jag haft en riktig såndär omöjlig dag. Den började med att jag råkade trycka av alarmet istället för att snooza. Vaknade som tur va kl 7.41 och 4 minuter senare (alltså kvart i åtta som bestämt sen tidigare) satt jag i bilen med min kollega på väg till Linköping och möte.
Mitt minst sagt stressiga uppvaknande och jäktande satte standarden för hela dagen som jag genomled med en vansinnig huvudvärk. Allt gick snett, inte så att andra led av det, bara jag själv som tur va.

När jag väl kom hem från jobbet ville jag inget annat än att dö på soffan för en stund, men som tur va så gjorde jag inte det. Jag överlevde.

Kom mig iväg på träning istället vilket jag nu känner var så pörskans skönt!
Efter träningen har jag tre låtar på hjärnan:
"Bow wow wow yippie yo yippie yey" - Snoop? Varför?!
"..och pappa haj, dudu dududududu" - Barnlåt som friskisledaren nynnade på, som jag och Lena såklart hakade på efter passet
"Det är så det ska vara.." - Gravitation med kent. Fantastisk!

Hajarna

Do, do, do, do, do, do, do / 2ggr.

1. Det var en grabb, do, do, do, do, do, do, do
och en tjej, do, do..........
dom gick till stranden, do, do........
dom klädde av sig do, do....
dom hoppa i do, do.....
dom simma ut do, do.....
och längre ut do, do.....
Men där var hajarna, hajarna, hajarna, hajarna.

2. Pappa haj do, do.....
och mamma haj do, do....
och brorsan haj do, do....
och baby haj do, do....
och morfar haj do, do....
och dom blev rädda do, do...
och vände om do, do...
dom simma tillbaka do, do.....
dom simma snabbare do, do....
Men där var hajarna, hajarna, hajarna, hajarna.

3. Pappa haj do, do.....
och mamma haj do, do....
och brorsan haj do, do....
och baby haj do, do....
och morfar haj do, do....
där rök en arm do, do....
där rök ett ben do, do...
där rök en hand do, do...
och en fot do, do....
och allt blev rött do, do....
och allt var dött do, do...
utom hajarna, hajarna, hajarna, hajarna.

4.  Pappa haj do, do...
och mamma haj do, do....
och brorsan haj do, do....
och baby haj do, do....
och morfar haj do, do....    SLUT.....


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahaa...Hajlåten brukar min brorsdotter sjunga på... Den är asjobbig.. =D Vart och när är det Björgvisning i Nkpg, det har jag missat?

2010-09-15 @ 07:15:33
URL: http://sinnersandsaviours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0