Framtiden.

Det snurrar i mitt huvud!
Har denna kväll (efter lite välbehövlig sömn) fastnat i tankar om något så nyckfullt som framtiden.
Karriär, vart jag ska bo, familj.. vad vill jag göra?

Dags att fatta lite beslut snart.

Om 4 månader och 11 dagar är jag (förhoppningsvis) klar med universitets värld och ska ut på riktigt i arbetslivet. Något jag verkligen ser fram emot kan jag säga! Så spännande att se vad som händer!
Kanske blir kvar på mitt nuvarande jobb som jag älskar, eller så blir det nåt annat.
Äh, det blir nog bra!

The future depends on what we do in the present. - Mahatma Gandhi

My interest is in the future because I am going to spend the rest of my life there. - Charles Franklin Kettering

Our imagination is the only limit to what we can hope to have in the future. - Charles Franklin Kettering

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt ogenerat röstar jag för att du är kvar på ditt gamla jobb så du är kvar nära mig. Men innerst inne vill jag ju att du ska ha ditt drömjobb :)

2010-09-10 @ 10:18:59
URL: http://systervalcross.blogg.se/
Postat av: Patrice

Haha, jag kan tro't! Men man vet ju aldrig var du hittar ditt drömjobb heller ;)

Puss o ses snart

2010-09-11 @ 21:13:51
URL: http://patrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0