Tisdag.

Idag är det tisdag.
Tisdag betyder att jag förmodligen översover mig så jag måste stressa till jobbet/skolan. Vilket jag gjorde även i morse, men bara tills det andra larmet på andra mobilen på andra sidan rummet ringde. Vad är det med tisdagar och avstängning av alarmet i sömnen?
Tisdag betyder också adventsfirande med min favorit Hella!

Skam den som ger sig. Efter månader av ringande till tjuriga tanter så har jag äntligen fått en ny kyl, frys och spis. Har haft elräkningar som är dubbelt så höga som i min förra lägenhet som var nästan dubbelt så stor. Hoppas på att det ändras nu. Och så ser det förbaskat mycket fräschare ut också! Gött mos.

Dock har jag kanske max 10 varor kvar i mitt kylskåp efter en kraftig rensning. Nu måste jag hitta tid (och bil) till att åka och göra en riktig storhandling.
FÖ så är jag hostig, har ryckningar i min högra axel som vägrar att ge med sig och så är det det här med statistiken. Den är ganska tråkig faktiskt. Och jag har nog fortfarande inte riktigt insett vad jag ska ha den till, iaf inte många av testerna i SPSS. Om nån har lite inspiration att dela med sig av så vore jag tacksam!

Längtar till helgen som ska spenderas på SPA i Sthlm med mina gamla gymnasietjejer (Molgans vänner). 10 år sedan vi började gymnasiet, galet. Och galet kul ska det bli!

TIPS! Fin sida där illustratörer inspirerats av låtar och gjort serierstrippar till dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0