Saltgurka.

Alltså, färsk saltgurka på osthårdmacka, det är ju så gott så jag dör. Bästa köpet av storhandlingen ikväll.
Monolog hos Patrice:
-Patrice: Mmm, me like saltgurka.
*Patrice: Mhmm, nomnom.
-Patrice: Är det ok att salta saltgurkan?
*Patrice: Nä, det är INTE ok!! Nu får du skärpa dig! Tänk på ditt blodtryck och sånt.
-Patrice: Men åååååh.
*Patrice: Du får faktiskt inte.
-Patrice: Meeeeen! Det är ju så gott!
*Patrice: NEJ.
-Patrice: Okeeeeeej då. Naggingpants.

Idag har jag för övrigt mått dåligt, olika knas. Waaah. Har också klippt håret och färgat min utväxt hos bästa Jessie på hårdoktorn (som vanligt). Köpt nytt Chanel-rouge och nagellack på Parfymeri L. Fick en finfin necessär av Chanelsäljaren som var där just då också. Köpt ett finfint halsband från Sinners & Saviours som jag skrev tidigare idag per mms. Så exalterad. Me love halsband. Me love shoppa. Me be materialist.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0