Jag är med balkong! Tips tack.

Om en vecka händer det, jag flyttar äntligen från min lilla lya som jag absolut inte gillar. Två hela gator längre ner flyttar jag till en tvåa på 75 kvm. Blir grant!

En tvåa med balkong och badkar dessutom.

Nu till min tipsförfrågan. Min balkong är jättelång och ganska smal. Hur ska jag "inreda" den? Tips på fina saker/möbler tack. Balkongen är ungefär som på bilden nedan, ungefär lika lång och med en mörk trävägg längst bort. Den ligger högst upp i huset och har inget tak.

Jag tänker mig lite som bilden nedan, men kanske med mer färger. Skulle vilja ha ett parasoll! Och nåt att odla örter i.
(Bilderna kommer från skonahem.se)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0